1. Az indítványozó az Országos Választási Bizottság által benyújtott utólagos normakontrollra irányuló indítványt kívánta alkotmányjogi panasszal fenntartani, de az Alkotmánybíróság visszautasította az indítványt, mert az indítványozó az eredeti indítványnak nem volt indítványozója.
http://mkab.hu/files/abdont/2012_2659.pdf
2. Az indítványozó a társadalombiztosítási nyugellátásról szóló 1997. évi LXXXI. törvény azon rendelkezését támadta, amely csak meghatározott idejű kereső tevékenységgel járó jogviszonnyal szerzett szolgálati idő esetén rendelik beszámítani, de a közeli hozzátartozó ápolása nem jogosít kedvezményre. Az Alkotmánybíróság visszautasította az indítványt arra tekintettel, hogy az az indítványozót nem érintette közvetlenül: egyrészt a nyugdíj megállapításához szükséges jogosultsági időt az ápolási idő nélkül sem szerezhette meg, másrészt ha az adott feltételek mellett igényelné a nyugdíjat, akkor közigazgatási határozat felülvizsgálata tárgyában hozott jogerős bírósági döntés ellen lehetne alkotmányjogi panaszt benyújtani.
http://mkab.hu/files/abdont/2012_2589.pdf
3. Az indítványozó szakszervezet a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény megsemmisítését kezdeményezte számos alaptörvényi rendelkezés alapján. Az Alkotmánybíróság visszautasította az indítványt, álláspontja szerint a szakszervezet érintettsége csak akkor lenne megállapítható, ha a támadott jogszabályi rendelkezések közvetlenül a szakszervezet érdek-képviseleti tevékenységével kapcsolatos jogaira vonatkoznának, az indítvány azonban a szakszervezet érintettségére való általános hivatkozásokon túl indokolást nem tartalmaz.
http://mkab.hu/files/abdont/2012_2316.pdf
Ugyanez a a szakképzésről szóló 2011. évi CLXXXVII. törvény tekintetében.
http://mkab.hu/files/abdont/2012_2417.pdf
4. Az indítványozó alkotmányjogi panasz keretében kérte az Alkotmánybíróságot, hogy a megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és az egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXCI. számú törvény valamennyi rendelkezését és azok összhangját vizsgálja meg az Alaptörvény rendelkezései, valamint több nemzetközi szerződés vonatkozásában. Az indítványozó a hiánypótlásra való felhívást követően csak részben pótolta a hiányosságokat, ugyanakkor indítványát kiegészítve, kérte az Alkotmánybíróságot, hogy tartsa fenn a korábbi szabályozás hatályát. Az Alkotmánybíróság visszautasította az indítványt arra tekintettel, hogy
a) a panaszosnak nincs jogi lehetősége nemzetközi szerződésbe ütközés vizsgálatát indítványozni,
b) az Alkotmánybíróságnak nincs hatásköre jogalkotásra,
c) az indítvány hiánypótlásra felhívást követően sem tartalmazott határozott, a konkrét alkotmányossági problémára vonatkozó indokolással alátámasztott kérelmet.